Ida + Andreas = Eskilstuna och Västerås

1 November 2010

I Lördag så åkte jag och Andreas till Eskilstuna och hälsade på en arbetskamrat till honom. det var riktigt nice att komma iväg från storstan ett tag=)
Det är alltid nice med en tripp, det blev mycket tal om relationer och annat skit. Det är skönt att tala med en kille om allt man undrar över.
Vi åkte vidare till västerås och kollade runt lite i köpcentret Punkt och sen käkade vi på Jensens Beef house, mumsigt med en rejäl köttbit.

Tog ju några bilder ialla fall.. men nu är det så att jag har fått tillbaka min mobil som har varit på uppdatering och byte av touchskärm så nu funkar det inte att koppla in den till datorn?!?? fattar noll?!?

Men det var underbart..tack Andreas för allt, du är bäst=) Det måste vi göra om någon dag.

Nu har man precis beställt en sjuksköterske dräkt tills Lördag då det blir Halloween party=)



Vi får väl se hur den ser ut på mig=)

God natt gott folk!

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0