Helgen med barnen

24 Oktober 2010

I fredags så var det party hos Malin, det blev utgång på bistro=)
Det var en lyckad kväll, tack alla för det fina sällskapet. Älskar er!

Jag sov hos mannen till idag. Det var så mysigt när jag vaknade på lördagsmorgonen så kom
ett av barnen in i sovrummet och väckte mig och Jonas sedan hade vi en heldag av mys=)
Det var underbart att bara ligga i soffan och mysa. Dagen bestod till mesta dels av att slappa sen åkte vi
givetvis och handlade lördagsgodis..mums..Vi kollade sedan på pippi och käkade lite lördagsgodis. Ska jag vara ärlig så kollade inte jag och Jonas så mycket utan vi sov=)

Söndagsmorgonen blev ett uppvakande av mys =) Sen var det frukostdax efter det åkte jag och bytte däck på den blåa faran. Tvättade även av fälgarna lite innan jag ställde av dem hos mamma och pappa.





Tack för mig.

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0