Helgen

11 Oktober 2010

Jag undrar kan man göra mycket mindre på en helg...tror inte det.
Jag gjorde inte ett sk*t, jag var med Jonas hela helgen och det var underbart!
I går Söndag så var jag en stund med syrran Linn och vi åkte med George till Haschberget i Stråssa. JAg vet dock inte om vi hittade rätt men vi klättrade upp för en kulle ialla fall.

Måste berätta att i Torsdags så åkte jag och Jonas till Marieberg för de hade reakväll mellan 20-22.
Jag hittade några fynd=)




Svart sidenskjorta 
299kr - Bikbok



kläning 99kr - Bikbok



Tshirt 249kr - JC

Jag är väldigt nöjd med mina fynd=)

Här kommer någon bild från Linn, min och Georges utflykt.
Det var ju så otroligt fins väder i söndags, en riktigt höstdag!



Efter utflykten kände jag att jag behövde lägga mig i soffan och kolla på film så det blev att se Anastasia av Walt Disney, den är superbra=) Man blev som barn på nytt. Det är härligt, inga bekymmer eller måsten.



Ha en underbar kväll.. Jag hoppas bara min huvudvärl försvinner, har haft den nu i 1 vecka=(

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0