Livet denna vecka!

3 Oktober 2010

Jag, Linn och Jonas var i Örebro och shoppa förra Lördagen det var nice=)

Jag köpte en
halsduk Gina - 149kr 
och en
vinterjacka JC - 999kr.

Efter den trippen var vi på fest hos Figge =)
Det var kul hos Figge, tack för en trevlig afton. Vi gick ut på Frimis och det var mindre kul.
Men kvällen i sig var lyckad.
Jag och syrran, så himla snygga är vi..Love U! <3



Nämen här är han!!! Min pojkvän Jonas=) Puss på dig <3



Emma kom hem i Måndags det var mysigt, har längtat efter henne=)
Här firar vi hennes 21årsdag.
Så snygg i nya hårfärgen =)
 


Såhär ser jag ut i min nya hårfärg....jag är påväg att bli brunett men det tar ett tag eftersom jag var så ljus.



Kickoff med jobbet, det var bowling och käk som stod på listan. Det var riktigt skoj=)
Är ju lite emot denna Arena men den var väl helt okej, det drar väl lite folk till Lindesberg och det sätter absolut oss på kartan om inte annat.





Jag tycker det gick ganska så bra för mig på bowlingen, 197 poäng på två serier, inte så dåligt.



Jag var och hämtade min bil på verkstan i Fredags och då kunde jag inte motstå att shoppa lite=)

Denna tröja köpte jag tre stycken av fast i olika färger, en grå, en oxblodsröd och en senapsgul.
Gina - 199kr



Dessa kjolar är helt underbara nu till hösten, tänk dig ett par tights och en härlig topp till=)



Denna halsduk även den köpt på Gina, 99kr.



Detta hallon är jättefint=) Jag har verkligen letat efter ett sånt, äntligen har jag hittat ett på
Cervera - 149kr.



Tupperware äntligen kom den, riskokaren som man gör riset i micron.
Nu blir det att käka ris!



Dessa kommer passa perfekt på min vita kistan=)
Köpta hos partylite! 



Jag och Linn satt i Lördags på prylmarknaden i Storå folketshus.
Jag tjänade 300kr på lite skit, Linn fick 110kr för sin skit=)




Söndag var jag, mamma och pappa på familjegudstjänst i Guldsmedshyttans kyrka. Elsa min minsta syster sjöng=)
Det är hon som har armen i kors, så duktig var hon. <3



Vi fick en ängel, vilken tur då kommer jag kanske till himlen.



Tack för mig!

Ciao

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0