Trevligt=)

19 oktober 2010

I söndags så var jag och Jonas på en tur vid skärmarboda det var hur mysigt som helst=)
Det var otroligt häftigt att gå där, vi hade med oss George och han fick springa lös, det tyckte han var hur roligt som helst. Han sprang upp och ner för stenarna.
Gå in och kolla vettja.

http://www.skarmarbodabergen.se/main.htm

Gud jag vill ha min mobil..den är inlämnad på lagning eller uppdatering. Så det blir tyvärr inga bilder tagna=( Nu på ett tag.

Måste berätta lite smått om hur det var i fredags när jag träffade barnen, det var helt okej=) Det var verkligen underbart att äntlingen få träffa dem. Fast jag skakade som ett asplöv när jag åkte dit..=)
Vi spelade Lego indiana Jones, det var kul. Det är alltid kul att spela tv-spel.

Måste bara berätta att jag har haft ont i huvudet nu i två veckor=( vet inte vad det beror på?!? Jag vill bara bli riktigt sjuk så antikropparna sätter fart så man kan få må bra igen.

Nä nu ska jag fortsätta läsa Fina Fisken en bok om posivit ledarskap, en bra bok!

Slänger upp lite bilder när mobilen kommer hem igen=)


//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0