Bloggen

13 September 2010

Det har hänt en heldel på dessa veckor... man har blivit sårad och man har blivit kär=)
Det är underbart, ni kan inte förstå hur lycklig jag är just i denna stund!
Lyssna bara på detta: "jag bubblar inombords och alla känslor håller på att få mig att explodera, kan bara tänka på dig!" Det är bara ett av alla underbara sms man har fått av mannen just nu får mig att må som en prinsessa=)
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär igen men det var verkligen inga problem bara man träffade rätt kille.

Jag kommer uppdatera om nån dag med lite bilder och sånt från bland annat kryssningen och annat smått och gott=)

Ha det bäst folket!
Puss till dig, du vet dem!

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0