Förhållande!

24 September 2010

Ja det är sant! Nu har jag ett förhållande, trodde nästan inte att jag skulle hitta nån någonsin. Men så fort man inte letar så kommer dom=) Är överlycklig att han tog kontakt med mig och att jag vågade träffa honom.
Jag måste bara erkänna en sak....
Vi träffades via en dejtingsida motesplatsen.se. Jag vet man är kanske desperat om man anmäler sig på en sån sida men det är inte lätt att hitta någon i dessa tider. Man jobbar heltid och på jobbet så jobbar bara med tjejer, går man på krogen så vill killarna bara en sak. Och på en dejtingsida kan det visserligen också finnas människor som bara vill en sak, men jag tror att anmäler man sig där så är man lite mer seriös=) och det stämmer!
Jag är seriös och det är Jonas också!
Det som är underbart är att jag har aldrig känt såhär, det känns osäkert men ändå härligt. Man går bara på känsla och vad hjärtat säger. När jag tänker på honom (typ jämt) så blir jag varm och glad, hela min dag kan kännas jävlig men bara av tanken att jag har honom gör dagen betydligt bättre. Han är en kärleksfull och positiv människa!
Det känns så tryggt och skönt att ha honom, vi passar ihop=) Trygghet, närhet och kärlek är det bästa som finns och det har jag äntligen funnit. Tycker om dig massor Jonas!!



//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0