Fredag fest i Örebro..Lördag hemma..

5 September 2010

Idag är det söndag och den är spekad med familje mys =) Först blir det en sväng i skogen med matsäck och svampplockning,  efter det är det bingolotto som står på schemat. Så hem till mormor blir det vid 18 typ så man hinner förbereda sig. Så nu får ni hålla tummarna att jag vinner massor...vill ha lite pengar det skulle inte sitta fel=)

Här är Kristine, jag och Elin innan Strömpis. Det är Linn som tar bilden.



Jag korkade upp vinet och det var ganska så gött=) Det var ju första gången, och det gick bra.



Här är alla människor=) Tack för en underbar kväll...kul var det=)



Såhär såg jag ut när vi åkte till Elin.



Lite shopping blev det.. älskar kläder. En poncho från MQ 599kr.



Äntligen har jag ett par mörkblåa jeanstights 99kr från bikbok.



Väska från Lindex 249kr.



Boots från din sko..499kr



Tights från Veromoda två för 279kr.



Såhär känner jag mig, ialla fall ibland=)



Nu blir det frukost och sen en heldag med familjen. Åka till kinla och plocka svamp.

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0