Kräftfest

7 September 2010

Idag har det varit jobb och slit, det är sån tur att jag har ett jobb som jag verkligen brinner för. Det känns som att jag varje dag efter jobbet längtar till nästa jobbdag=) Det är underbart. Dokumentation är något jag älskar att jobba med, skulle kunna sitta vid datorn och klippa och klistra hela dagarna=)


Här är en del av svampen från i söndags...de var jättegoda=)



Idag efter jobbet tog jag med mig Elsa och Linn till Nora för att klippa korna på George=)
När vi kom hem så hade mamma tinat kräftor så vi hade lite kräftfest..Det är himelens gött.



Satt och kollade runt lite och nubblade över denna fina kista.. den är tänkt att jag ska ha som
soffbord, det kommer bli hur snyggt som helst. Det är sant..det är det som är så fantastiskt!



Sen har jag en önskan till Tomten..hoppas du ser detta, jag önskar mig denna



Eller hur är den helt fantastisk.. jag saknar ord...eller jag kan säga två ord...VILL HA!!!!

Nä nu hör jag nån som ropar... det är sängen... hahaha otroligt roligt.
Sov gott alla! <3



//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0