Mera stjärnor!

Igår den 23 September 2010
så var jag hos tattueraren. Och jag skulle egentligen fortsätta på högerarmen men bestämde mig istället för att göra några stjärnor. Så det blev det denna gång sen blev det lite finslip på armarna=)
Har ju en till tid den 11 November.

Längtar så till den 20 Januari, då ni!!=)


Redo att bli tattuerad!



Resultatet blev massa stjärnor!



Kan nog inte rekomendera någon att göra på nyckelbenet eller halsen. Nyckelbenet gjorde inte så ont men det var en j*vligt obehaglig känsla! När han gjorde på halsen så kändes det som att han skulle skära av mig halsen långsamt. Det var otroligt smärtsamt, ändå då utsätter man sig för det. Man glömmer alltid bort känslan direkt efter man varit där. Jag vill ju inte mer men det blir bara mer och mer.... kan inte sluta, jag kan ärligt säga att jag är beroende av att tattuera mig! Jag vet inte om det är hemskt eller inte?!?! Men för plånboken är det hemskt det kostar endel men som tur är så kan jag ju alltid använda tattueringarna. Det är ju inga bortkastade pengar på kläder eller annat som man bara kan ha en kort stund.



Det blev en del stjärnor nere på ryggen också, när jag nu har spånat lite så kommer det antagligen bli fler stjärnor på bröstet samt på ryggen, de kommer att fortsätta längst sidan och ner mot benet. De kommer antagligen att mötas upp med den jag ska göra den 20 Januari=)

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0