Underbart!!!

27 September 2010

Idag var det jobbar dag... Emma kom hem från Malmö, jag har saknat henne så. Hon såg inte ut som sig själv, hon hade färgat håret brunt hon som jämt brukar vara blond. Det var super snyggt!!!
En annan inte så rolig grej dock är att ja inte fick träffa Jonas idag=( Jag slutade sent och åkte direkt hem till Emma, saknar honom så. Det är så underbart med även jobbigt att vara kär. Trodde verkligen inte jag skulle känna såhär för någon igen! Jag är överlycklig att vi är tillsammans, att det är han och jag. Jag kan inte knappast tro att det är sant, det har gått så fort och det känns så rätt=) Jag bara sitter och små ler nu när jag skriver för det är en sån härlig känsla jag har i kroppen när jag tänkter på honom. Förlåt folket om jag tjatar om mannen men jag vill bara att alla ska veta att jag har mått skit, verkligen skit och nu har allt vänt, så det är så underbart det är bara det.

Vad mysigt att ha dig nära, känna värme, din andning. Myser fortfarande trots du åkt hem=) Vill alltid vara nära, tryckt mot dig, känna varje rörelse och andetag. Du är så himla vacker! Jag kan inte få nog. Puss

Jag har alltid trott att man får det man förtjänar. Det jag inte kan förstå är hur jag kan förtjänar nån som du=)

Jag känner så mycket för dig och vill visa dig och alla andra att jag tror på det vi har=) Saknar dig så puss

Det är bara några av många sms jag får. Det är verkligen såååå underbart att ha någon som tycker om en så himla mycket!

Ciao

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0