Veckan som varit!

19 September 2010


Malin och jag var på kryssning den 11-12 September till Mariehamn, det var nice! Vi festade första dagen sen hade vi spa dagen därpå. Jag tog en ansiktsbehandling, det var hur skönt som helst. Jag fick ligga på en värmedyna och jag älskar värme. Sa till henne som massera mig att jag skulle kunna ligga här hela dagen, hon bara skratta=)
Tack Mailn för presenten! Älskar dig kvinna!



Detta är ena outfiten för kvällen på¨båten. Tack Malin för en underbar kryssning, vi måste göra om det.



Här ser ni mitt framtida hem, hoppas jag ;) Det är hemma hos kärleken Jonas, han är helt underbar<3




Farmors tomater de är lika goda som godis, helt underbara.



Idag var det val och det var inte så svårt.



Nya skorna köpta på Åkes skor för 499kr. De är så snygga och bekväma=)



Nä nu ska jag snart iväg till Jonas och mysa i soffan.
Har föresten snart kommit iordning i lägenheten så nu är det snart dags för inflyttningsfest!


//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0